دیزل ژنراتور - قیمت دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور پرکینز - دیزل ژنراتور ؛ 02188721092

دیزل ژنراتور - قیمت دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور پرکینز - دیزل ژنراتور ؛ 02188721092

دیزل ژنراتور ؛ دیزل نراتور کاترپیلار ؛ قیمت دیزل ژنراتور ؛ کاتالوگ دیزل ژنراتور ؛ دیزل ژنراتور دست دوم
؛ دیزل ژنراتور پرکینز ؛ دیزل ژنراتور کامینز

  • ۱۰
  • ۰

دیزل ژنراتور دست دوم

دیزل ژنراتور دست دوم

دیزل ژنراتور یکی از مهم ترین قسمت های صنایع نوپا (تازه کار)به حساب می آید. حال چه بسیار صنایع تازه کاری هستن که به دلیل محدودیت در منابع مالی تمایل به استفاده از دیزل ژنراتور دست دوم دارند. چرا که با هزینه ای بسیار پایین تر می توانند کاربری تقریبا یکسانی را از این محصول ببرند.


- البته خرید دستگاه های دست دوم همیشه با ریسک همراه بوده و در زمینه دستگاه های گران مثل دیزل ژنراتور دست دوم و دیزل ژنراتور کارکرده این ریسک بسیار بیشتر خواهد بود. چه بسا یک سهل انگاری باعث شود که هزینه ای سرسام آور برای صاحب صنعت مربوطه به بار آورد.

اما ما در شرکت ناب زیست این دسته از صنایع کوچک را نیز خیالشان را راحت کرده ایم. دیزل ژنراتور های دست دوم و کار کرده ای که در این شرکت ارائه میشوند. کاملا تست شده اند. این دیزل ها یک دوره ی کامل سرویس را پشت سر میگذارند و کاملا نظافت و تجهیز میشوند. به همین جهت به راحتی با دیزل ژنراتور های نو در بازار رقابت میکنند. درحالی که قیمت آنها از بسیاری از دیزل ژنراتور دست دوم در بازار پایین تر است.


- از تمام این ها که بگذریم خرید دیزل ژنراتور دست دوم و کار کرده از شرکت ناب زیست یک ویژگی عالی به همراه دارد و آن استفاده از خدمات پس از فروش شرکت است. چرا که شرکت سرویس های دوره ای خود را به این دیزل ها هم ارائه میدهد. ااین خدمات به صورت دوره ای ارائه می شود و در آن از پرسنل با تجربه و بهترین قطعات کمکی استفاده می شود. تا دستگاه با بهترین عملکرد و در بازه ی عمری طولانی به کار خود ادامه دهد. استفاده از نرم افزار های هوشمند در ارائه خدمات سرویس های دوره ای از ویژگی های مختص شرکت ناب زیست می باشد. با این اوصاف بدون اغراق میتوان گفت که شما یک دیزل ژنراتور صفر و نو را خریداری می کنید.

برای این منظور با شرکت ناب زیست تماس بگیرید. تا مهندسان و کاشناسان ما به شما در انتخاب بهترین موارد دست دوم موجود در شرکت مشاوره بدهند.


دیزل ژنراتور دست دوم

قیمت دیزل ژنراتور کاترپیلار

انواع دیزل ژنراتور