دیزل ژنراتور - قیمت دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور پرکینز - دیزل ژنراتور ؛ 02188721092

دیزل ژنراتور - قیمت دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور پرکینز - دیزل ژنراتور ؛ 02188721092

دیزل ژنراتور ؛ دیزل نراتور کاترپیلار ؛ قیمت دیزل ژنراتور ؛ کاتالوگ دیزل ژنراتور ؛ دیزل ژنراتور دست دوم
؛ دیزل ژنراتور پرکینز ؛ دیزل ژنراتور کامینز

  • ۱۰
  • ۰

دیزل ژنراتور چیست ؟

به حالت کلی دیزل ژنراتور به وسیله ای گفته می شود که طی یک سری فعل و انفعالات  فیزیکی و مکانیکی و القایی و الکترومغناطیسی انرژی مکانیکی تولیدشده را تبدیل به انرژی برق می نمایند. این دیزل ژنراتور ها بر اساس سوخت های فسیلی مصرفی به انواع دیزلی ، بنزینی، گازسوز و دوگانه سوز و مازوت سوز و ... تقسیم بندی می شوند که  اینجا در مورد رایج ترین نوع آن یعنی دیزل ژنراتور صحبت میکنیم.


تاریخچه ساخت دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور یا تولیدکننده برق، دستگاهی است برای تولید الکتریسیته یا برق که از یک ژنراتور (alternator) و یک موتور دیزلی تشکیل شده است. دیزل ژنراتور از ترکیب دو بخش ساخته میشود که مانند اکثر اختراعات صنعتی تاثیرگذار درتاریخ  زندگی بشر، اختراع آن را مدیون دو دانشمند از کشور آلمان و انگلیس میباشیم. مایکل فارادی فیزیکدان و شیمیدان انگلیسی در سال 1845 اثر مایکل فارادی را کشف کرد و نشان داد که نور و نیروی مغناطیسی به هم مرتبط هستند. اختراعات فارادی شرایط را برای اختراع ژنراتور فراهم کرد. حدود نیم قرن بعد رودولف کارل دیزل مخترع و مهندس مکانیک از کشور آلمان (  germany ) توانست با اختراع موتور دیزل تحولی عظیم در صنعت به ویژه صنعت برق ایجاد نماید.


موتور دیزل محرک و به گردش درآورنده ژنراتور (آلترناتور) بوده و این دوران در روتور آلترناتور(alternator) باعث قطع میدان مغناطیسی اطراف هسته روتور توسط سیم پیچ استاتور شده و جریان برق در استاتور ژنراتور ایجاد میگردد. دردیزل ژنراتور از سوخت گازوئیل (دیزل) و گاز برای کارکرد موتور استفاده شده و به دلیل امکان نگهداری سوخت در مخزن سوخت کنار مولد برق،دیزل ژنراتور مناسبترین وسیله جهت تامین برق اضطراری و ثابت میباشد. از دیزل ژنراتور با توانهای بالا در نیروگاه برق دیزلی استفاده میگردد. با استفاده از تابلو برق سنکرون میتوان چند دستگاه مولد برق را با هم سنکرون یا پارالل نموده و از توان مجموع دیزل ژنراتور ها بهره مند شد.دیزل ژنراتورها در مکانهایی که دسترسی به سیستم برق شهری وجود ندارد میتوانند به عنوان تامین کننده اصلی برق، به صورت دائم کار کنند و در جاهایی که برق شهر وجود دارد، اما امکان قطعی برق نیز میباشد، به عنوان برق اضطراری و جایگزین برق شهری استفاده میگردند.


کانوپی دیزل ژنراتور

برای سایتهایی که از جهت آب و هوایی شرایط مساعدی ندارند و امکان ایجاد موتورخانه وجود ندارد یا اینکه نیاز به حذف سر وصدای ناشی از کارکرد دیزل ژنراتورها وجود دارد مانند بخشهای مخابراتی ، مکانهای مسکونی یا اداری ، پیمانکاری یا ساختمان سازی در محیطهای شهری، راه سازیها یا بیمارستانها، شرکت ناب زیست اضافه کردن کنوپی یا اتاقهای عایق عوامل جوی و صدا را بر روی دیزل ژنراتور جهت حفاظت از دیزل ژنراتورها و همچنین کاهش صدا را پیشنهاد میدهد. همچنین امکان ساخت تریلر سیار برای حرکت دادن دیزل ژنراتورها در سایت ها وجود دارد.


خدمات و فروش دیزل ژنراتور

با توجه به پیشرفت روزافزون صنعت برق ، شرکت ناب زیست تمام تلاش خود را برای همگام و همراه شدن با این پیشروی جهانی انجام میدهد و با تیم طراحی مهندسی خود و با توجه به شرایط محیطی و نیازهای مشتریان ، پیشنهادات خود را از نظر نوع، کیفیت و برند دیزل ژنراتور ها به مشتریان ارایه میدهد. امکان  واردات از برندهای خارجی و همچنین کوپل کردن و تولید کانوپی و تریلر در شرکت ناب زیست وجود دارد. 

diesel generator